تخیلات ذهنی یک تازه به دوران رسیده!

۱۰ مطلب در خرداد ۱۳۹۲ ثبت شده است

سفر عشق

و هنوز هم در انتظار فرج خود و بریدن از نفس تا پرواز به سوی عرش خدا

می گویند که عرش خدا در زمین است،آری آری عرش خدا در زمین است


مدتی هست که ضریحت را تازه کردند و جامه ای نو برایت آورده اند، ولی هیچ ضریح و تکه آهن طلا کاری شده ای جای آن که مادرت بافت را نمی گیرد. حسین جان برای تولدت پیرهن گرفتم اما شرم می کنم از مادرت...
چه کشید آن ضریح قدیمیت وقت جدایی
من همین جا زیارتت می کنم و دلم را بر مشبک های ضریحت قفل می کنم
السلام علی الحسین
وعلی غلی بن الحسین
وعلی اولاد الحسین
و علی اصحاب الحسین

منتظرم....در انتظار آمدن فرزندی از فرزندان زهرا(س)
کربلای من همان است که وعده ی آمدنش را داده ای.همان که پرچم یا لثارات الحسین بر دوش دارد و قصد انتقام از اهل کفری که جامه ی اسلام را بر تن کرده اند دارد.........و آن کوچه...و آن فدک...از کسانی که شما را خیلی وقت پیش از کربلا شهید کرد.
به شرفم قسم تا پای جان پای هدفم خواهم ماند.وهرچه دارم به پای حسین زمانم خواهم ریخت
و ای کربلا
چه بد مهمانداری کردی ای زمین...

داداشای گلم دعام کنید...

۲۹ خرداد ۹۲ ، ۱۰:۱۱ ۱۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا کرمی

آری ما بی ترمز هستیم!!


 آری ما بی ترمز هستیم !!

کُتِبَ عَلَیْکُمُ الْقِتالُ وَ هُوَ کُرْهٌ لَکُمْ وَ عَسى‏ أَنْ تَکْرَهُوا شَیْئاً وَ هُوَ خَیْرٌ لَکُمْ وَ عَسى‏ أَنْ تُحِبُّوا شَیْئاً وَ

هُوَ شَرٌّ لَکُمْ وَ اللَّهُ یَعْلَمُ وَ أَنْتُمْ لا تَعْلَمُونَ

جهاد بر شما مقرر شد و آن ناخوش آیند شما است و چه بسا چیزى را دوست ندارید در صورتى که خیر شما است و چه بسا چیزى را دوست دارید با اینکه بضرر شما میباشد خدا میداند و شما نمیدانید. سوره بقره آیه 216

حضور بیش از بیست میلیونی مردم در انتخابات نود و دو و خلق حماسه سیاسی که به امر ولی فقیه و نایب امامشان لبیک گفتند و در صحنه حاضر شدند تا پیام استقلال آزادی جمهوری اسلامی را برای چندمین هزار بار به رخ پلید و کثیف استکبار و جهان خواران نشان دهند ، آنهایی که دم از عدم حضور ملت در انتخابات را زمزمه و نجوا خوانی می کردند. و پاسخ کوبنده شنیدند هرچند گوش هایشان کر و چشم شان کور و زبانشان لال است ..

حضور مردم نشان از این را دارد که مردم اعتماد به نظام و انقلاب و رهبری دارند در این میان سخنی با همه خوانندگان دارم در زیر بخوانیم ..

1-ما در انتخابات به وظیفه مان عمل کردیم و شاید مصلحت الهی بر این بود که ما نمی دانیم ملت جهاد کردند و خداوند هر خیری که در آن باشد بر این ملت ارزانی بفرماید .ان شاالله .

 2- جناب هاشمی رفسنجانی که در اولین جلسه مجلس خبرگان گفته بود که این انتخابات دموکراتیک ترین انتخابات است !!! خب حال سوالی که مطرح است این است آقای هاشمی پس چرا در فتنه هشتادو هشت مدعی تقلب در انتخابات بودید و سکوت کرده بودید و نامه بدون سلام وسلام می فرستادید ؟؟

هر وقت نامزد مورد نظر شما رای بیاورد مردم سالاری در ایران است اما آن گاه که رای نیاوردند پس تقلب شده است ؟!!

آن کسانی که ادعای تقلب داشتند در کدام سوراخ موش قایم شده اند خود را نشان دهند این نظام و رهبری که به پای انتخابات 88 ایستاد در این انتخابات نیز خواهد ایستاد و فقط روسیاهی به بسیاری از مدعیان خواهد ماند .

 3- چه کسانی پاسخگوی خون شهدای فتنه 88 خواهند بود ؟؟

آقای هاشمی شما با سکوتتان ..

آقای محمد خاتمی شما با هیزم خشک آوردنتان ..

آقایان فتنه گر هم کبریت زدنشان ..

و آقایان هاشمی و خاتمی و بقیه نیز با بنزین پاشیدن و شعله ور کردنشان ..

و.. و..

باید پاسخگوی خون شهدای جوانان فتنه هشتاد وهشت باشند . این روزها برخی فکر می کنند حافظه ملت خاموش شده است !! و 4 سال قبل را از ذهن خود فراموش کرده است !! نه خیر چنین چیزی نیست .. عده ای بیایند و شعار " موسوی و کروبی آزاد باید گردند " را سر بدهند!!  و ما می گوییم که " موسوی و کروبی محاکمه باید گردد".

4- هر کس از گفتمان انقلاب و امام دفاع و طرفداری کرد در شهر غریب ما می شود تندرو وافراطی

و بی ترمز !!! هر کس انقلابی تر بی ترمز تر !!

آری ما بی ترمز هستیم !! آنجا که برای برخی ها قدرت و پول و شهوت و شهرت ترمز است برای بچه حزب اللهی ها ترمز و خط قرمز نیست . آن جا که باید در دفاع از انقلاب و نظام و پاسداری از خون سیصدهزار شهید فریاد بزند ، بی ترمز است .آنجا که حقی از کسی سلب شود و نادیده گرفته شود داد بزند بی ترمز است !! اگر نسبت به امور زندگی خود و دیگران سکوت نکند و جان و مالش را در دستش بگیرد و به امام خود در روز عاشورا اقتدا کند !! تا سکوت امام حسن رقم نخورد تا شرمنده خون شهدا نشود !! بی تفاوت نباشد و اهل سازش نباشد و جان بر کف با لباس بسیجی در میدان نبرد آماده و حاضر باشد بی ترمز نام دارد !! آری در مرام آقایان افراطی و بی ترمز است !!

شهید فتنه غلامعلی کبیری راحت بخواب که ما بی ترمزها هستیم و سخن آوینی که در این مملکت همه

آزادند الا حزب اللهی ها ..

 5- تبیین گفتمان مقاومت وشهادت باید نخست بر دل وجان مسئولان ارشد جامعه تزریق شود و سپس به بدنه جامعه بصورت کامل با فکر وبرنامه تزریق شود . در زمان جنگ فرمانده می رفت جلو و می گفت بیایید اما در این جا بعضی ها می گویند شما بروید ماهم می آییم !!! و آنها مشغول کسب مال و ملال هستند . تا زمانی که رهبر تنها فریاد بزند که آقایان جنگ است درک کنید فرماندهان رده پایین هضم نکنند باید خود مردم دست به کار شوند ..

و معتقدم گفتمان انقلاب در این انتخابات ریل گذاری شده تر و ترمیم شده تر شد و این آغاز راه است و ما همه فرزندان 57 ای هستیم که  تا آخر ایستاده ایم و می دانیم مقاومت رمز پیشرفت ..

ما تا آخر ایستاد ه ایم ..

منبع: وبلاگ مسافر

www.parvazeparastu.blogfa.com

۲۸ خرداد ۹۲ ، ۱۵:۳۴ ۳ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا کرمی

تکلیف

بلاخره بعد از حماسه آفرینی بزرگ ملت ایران و نشون دادن عشق خودشون به جمهوری اسلامی ایران،آراء شمرده شد و حسن روحانی با اختلاف در دور اول انتخابات پیروز میدان شد. همه بسته به تشخیص خودشون تکلیفشون رو ادا کردند و رای دادند.ما هم موظف به قبولی این شخص به ریاست جممهوری هستیم.ولی نکاتی به نظرم رسید که گفتنش خالی از لطف نیست:

حجت الاسلام روحانی دبیر شورای عالی امنیت ملی در دوره خاتمی کارنامه قابل قبولی تو حوزه کاری خودش متاسفاته نداره و روز های تبلیغات شعار سازش با غرب رو میزد.به طور کلی و عمومی راهی که طی خواهد شد تقریبا مشخصه.یکی از مهم ترین مشخصه ها برای رئیس جمهور ولایت مداریه که امید وارم آقای روحانی داشته باشه! وگرنه که شکاف بزرگ بین حضرت آقا و مسولین کشور بیشتر میشه. خدا نکنه که دوباره لایحه ای بره مجلس برای کم شدن اختیارات ولی فقیه...دوباره اتفاق سال هشتاد و دو تو دوره خاتمی.

مادر شهید احمدی‌روشناخیرا گفته که کسانی که دم از سازش می‌زنند، همچون ما از طبقه سوم نیستند و چیزی را از دست نداده‌اند. ما برای انرژی هسته‌ای بالاترین بها را که خون فرزندانمان بود، پرداختیم.این ها، به چه حقی از عکس مصطفی استفاده می‌کنند)اشاره به پخش مستند انتخاباتی حسن روحانی که در آن تصویر شهید احمدی‌روشن به نمایش درآمد را دارد). ما راهی را ادامه می‌دهیم که مصطفی رفت. اگر امروز مصطفی هم زنده بود، از جلیلی حمایت می‌کرد.

شهید محمد جهان آرا گفته بود:بچه ها اگر شهر سقوط کرد دوباره فتح می کنیم مواظب باشدایمانتان سقوط نکند....

اصلا کسی حق نداره که عذت مسلمونا رو جلو مستکبرین عالم از بین ببره یا حتی باعث ذلت بشه!یه دروغی که پخش شده تو جامعه اینه که علت تمام گرونیا سیاست خارجه و مقاومته...در حالی که راه پیشرفت همینه.اصلا باسازش وضعیت بدتر خواهدشد.

امیدوارم که با روی کار اومدن حسن روحانی کشور یه جورایی سرمابه داری نشه و پول فقط تو طبقات بالا نچرخه.یه کسایی می گفتن که حسن روحانی رایش زیاده ولی نمیزارن بیاد بالا!!!!!!!!!!!!!!!!!قابل توجه کسانی که فکر می کنن عدالت وجود نداره و به نظام اعتماد ندارن.این مملکت صاحب داره و هرکی هرکی نیست...اینکه می بینید سعید جلیلی رای نیاورد(این بحث شخص نیست)غربت گفتمان انقلاب رو بین مردم نشون میده و فراموشی بعضی ارزش ها توی جامعه.مردن یاشرف بهتر از بردگی................

خب رئیس جمهور حسن روحانی شد، به گفته ی حضرت آقا رای هایی که مردم دادند حق الناسن...حق شهداست حواسمون باشه خون شهید لیزه هرکی بره روش کله پا میشه...و البته خون مظلوم...ایشون روحانیه حتما میدونه که مسلمونه و عذتش................یا خدا

اینجاست که خلاء یه شخص آسمونی رو بیشترترتر احساس میشه

اللهم عجل لولیک الفرج


(و در آخر باز هم حسین...قبله دل های آسمانی


حسین،ای حضرت جان،به راستی که رسم فطوت را بر من نشان دادی.....هیهات من الذله)

۲۵ خرداد ۹۲ ، ۱۵:۵۹ ۱۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا کرمی

سازش یا مقاومت؟

مشرق: می گوید: «در قطار بودم که «کمال خرّازی» (وزیر خارجه وقت ایران) زنگ زد و گفت می‌خواهد درباره موضوع هسته ای کشورش صحبت کند. به او گفتم گوشی را نگه دارد. من به توالت رفتم و از آنجا گفتگو با وی را ادامه دادم. درخواست داشت که اجازه بدهیم حدود 10 سانتریفیوژ برای فعّالیت های تحقیقاتی در ایران کار کنند که تأکید کردم، اجازه فعّال کردن 1 دستگاه سانتریفیوژ را هم به ایران نمی دهیم.»

اکنون تصمیم با سنجه انصاف است؛ اینکه روند مدیریت غیرحرفه ای و همراه با ترس و لرز دولت «خاتمی» و مسئول ارشد پرونده یعنی «حسن روحانی» در چارچوب حفظ "منافع ملّی"، کارآمد بوده یا خیر؟ با این حال سخت است که باور کنیم این روند یک سیر سالم، حرفه ای و شجاعانه بوده باشد......

۲۲ خرداد ۹۲ ، ۰۶:۲۵ ۱۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا کرمی

حسین


ما با ذکر حسین افطار می کنیم نه با شجریان...........

۱۸ خرداد ۹۲ ، ۰۷:۱۴ ۶ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا کرمی

چرا جلیلی...؟

. حضور 6 ساله دکتر سعید جلیلی در راس شورای عالی امنیت ملی کشور نه تنها از وی یک دیپلمات با تجربه ساخته است، بلکه بواسطه حیطه وظایف وی و لزوم اشراف بر امنیت ملی کشور، او را به مدیری توانا و آگاه نسبت به شناخت نقاط قوت و ضعف و مدیریت کلان کشور  تبدیل کرده است.

بقیه در ادامه مطلب...
ادامه مطلب...
۱۵ خرداد ۹۲ ، ۱۰:۲۱ ۵ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا کرمی

حواسمون باشه


تو خاک ما ستاره هایی دفنند
که دلشون می خواست معما باشند
دست تو شناسنامه هاشون می بردند
تا که شناسنامه ماها باشند
تا که شناسنامه ماها باشند
ستاره ها رفتن و نوبت ماست
حالا که دنیا خیلی بی قراره
دستامونو به هم بدیم بدونیم
عهدی که بستیم برگشتن نداره

*****
حالا شما بزرگ این دیارین
باعث دلشوره مردم نشین
شما شناسنامه شدین و باید
حواستون باشه یه وقت گم نشین
خدا نیاره روزی و که برگی
رو این درخت زرد و تشنه باشه
حواستون باشه به درد مردم
برکت دهکده به مردماشه

******
ستاره ها رفتن و نوبت ماست
نذاریم عطر یادشون کم بشه
نذاریم از نفس بیفته جنگل
یا ساقه صنوبری خم بشه
حواسمون باشه که تبر زیاده
تبر به دستش هم وفا نداره
دستامونو به هم بدیم نذاریم
تبر بیاد یه دست صدا نداره

حامد عسگری

۱۱ خرداد ۹۲ ، ۱۱:۱۴ ۶ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا کرمی

چرا مقاومت رمز پیشرفت است؟


دکتر جلیلی

 

چند روزیست که تیغ تبلیغات و شایعه­‌سازی‌های تلوزیون­‌های خارجی به سمت دکتر سعید جلیلی نشانه رفته و او را و دیپلماسی‌ای که با او شناخته می‌شود را و کلا پرونده هسته‌ای را موجب تحریم کشور و تحریم را موجب فقر و فلاکت کشور معرفی می­‌کنند. (البته این که به نوبه‌ی خود، ما را به یاد جمله‌ی جاوید روح‌خدا می­‌اندازد که «هرگاه آمریکا از شما تعریف کرد، بدانید که دارید یک جایی اشتباه می‌کنید»)  حضور او که خار چشم دشمن است، بهانه‌ی خوبی شد تا دو تصور رایج اشتباه را در فضای تقابل ایران و غرب مرور، و درحد وسع خودم، تحلیل کنم:

مرضیه فروزنده(saeedjalili.org)

ادامه مطلب...
۰۹ خرداد ۹۲ ، ۱۱:۵۹ ۷ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا کرمی

گفت و گوی خبری


به گزارش مشرق، گفت‌وگوی زنده تلویزیونی سعید جلیلی، کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری. وی در گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه دو سیما، برنامه‌های خود را بیان می‌کند.

متن کامل در ادامه مطلب...


منبع:www.mashreghnews.ir

ادامه مطلب...
۰۴ خرداد ۹۲ ، ۱۹:۰۹ ۹ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا کرمی

صاحب کعبه



میلاد با سعادت امیرالمومنین علی(ع) و روز مرد خدمت پیشگاه مقدس حضرت ولی عصر(عج) و بر یگانه بزرگ مرد کشور و امت اسلام مبارک باد.



وقتی تو آمدی دل ما پیش چاه بود
از فاطمه بزادی و زهرا گواه بود
وقتی تو آمدی همه نخل‎های تو
از پیش آمدند به بزمی که آه بود
وقتی تو آمدی همه آسمان شنید
فریاد دیو را که سرا پا سیاه بود
یک کعبه در شکاف تمنای دوست بود
یک قبله در سکوت سجود اله بود
وقتی تو آمدی همه کودکان شهر
دیدند ماه بهر یتیمان پناه بود
فرقت شکافت تا که دل کعبه نشکند
آری که سجده‎گاه تو چون قبله‎گاه بود

"سید جعفر علوی"
۰۳ خرداد ۹۲ ، ۱۰:۴۳ ۵ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا کرمی