تخیلات ذهنی یک تازه به دوران رسیده!

۲ مطلب در مهر ۱۳۹۳ ثبت شده است

عروج عمار

 

برای شادی روح این مرد آسمانی 

فاتحه مع الصلوات

۳۰ مهر ۹۳ ، ۱۷:۳۱ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا کرمی

بیانیه هیئت ثارالله رهروان امام و شهدا زنجان



بیانیه هیئت ثارالله رهروان امام و شهدا زنجان در خصوص حکم اعدام آیت الله نمر


بسم الله الرحمن الرحیم
إِنَّ الَّذِینَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا فَلَا خَوْفٌ عَلَیْهِمْ وَلَا هُمْ یَحْزَنُونَ
کسانی که گفتند: «پروردگار ما اللّه است»، سپس استقامت کردند، نه ترسی برای آنان است و نه اندوهگین می‌شوند. سوره مبارکه الأحقاف آیه ۱۳
اعلام خبر تأیید حکم اعدام روحانی برجسته شیعه عربستان جناب آقای شیخ نمر باقرالنمر، خشم مسلمانان جهان و بالاخص شیعیان را بر انگیخت. صدور این حکم سیاسی درحالی صورت می گیرد که جهان امروز شاهد تحولات مهم منطقه در پرتوی بیداری اسلامی است.
اقدام نسنجیده و مغرضانه حکام سرسپرده عربستان درسرکوب شیعیان مظلوم آن کشور و دستگیری و اعدام رهبران دینی یک عمل ناپسند می باشد که آن هم تحت فشار های صهیونیسم و استکبار جهانی می باشد؛ به یقین این حرکت ناجوانمردانه برخواسته از ناکامی دشمنان اسلام در کشورهای اسلامی و پیروزی های پی در پی مسلمانان در کشور یمن، سوریه، لبنان و عراق بوده و نوید بخش زوال قریب الوقوع گروه های تندرو تکفیری و در رأس آنان گروه سیاه دل داعش است.
ما دانشجویان … اعدام شیخ نمر باقرالنمر را محکوم و مردود دانسته و به حاکمان آل سعود تذکر می‌دهیم، آنچه امروز به نام اسلام، مسلمانان و انسان های بی گناه را به خاک و خون میکشد نتیجه حاکمیت استبدادی است که اجازه رشد و تعالی را از شهروندان خود ستانده و آنان را از تشخیص و انتخاب آگاهانه و شرافتمندانه محروم می کند.ما ضمن تأکید بر حق حاکمیت مردم بر سرنوشت خود، دستگاه قضایی و سیاسی عربستان سعودی را به رعایت حقوق شهروندان، اقلیت‌های قومی و مذهبی خود دعوت می‌کنیم و لغو حکم ناعادلانه و سیاسی اعدام شیخ نمرباقر النمر را خواستار است. و با محکومیت این حکم ظالمانه به مسئولان سعودی درباره عواقب این امر هشدار داده و هرگونه بی‌حرمتی به ساحت علمای شیعه و اهل سنت در این برهه از زمان که موجب برهم خوردن وحدت میان مسلمین شود را حرکتی حساب‌شده از سوی دولت‌های استکباری دانسته و به‌ شدت محکوم می‌کنیم.
درپایان متذکر می شویم که در این میان تنها معیار و عیار مقابله با آدمخواران داعشی و همکاران بین المللی آن تمسک به راه و روش رسول الله (صلی الله علیه و آله) در مقابله با دشمنان و منافقان است و آن چیزی نیست مگر وحدت در تمامی ابعاد آن و این تنها نقطه تمایز و شناخت و یگانه مسیر حرکت در مقابله با توطئه های پیش رو است.
به امید پیروزی حق بر باطل در سرتاسر عالم
والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
۲۹ مهر ۹۳ ، ۱۱:۳۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا کرمی