تخیلات ذهنی یک تازه به دوران رسیده!

۹ مطلب در شهریور ۱۳۹۲ ثبت شده است

نمی داند دل تنها میام جمع هم تنهاست...

به نام خدای هفت آسمان و پروردگار عرش عظیم

اگر کسی را نداشتی تا به او بیاندیشی، به آسمان بیاندیش،زیرا در آسمان کسی هست که مدام به تو می اندیشد.

نگاهت را به بیکران بدوز... به آبی آسمان که می بینی و می دانی که نیست؛  و خدا  که نمی بینی و می دانی که هست...

تراژدی فقط تنها بودن نیست، اگر نتوانی تنها باشی نیز خود یک تراژدیست؛ و چیزهایی هم هست بدتر از تنهایی ، امّا سال ها طول می کشد تا به این حرف برسی  و  معمولا وقتی می رسی که خیلی دیر شده است...

و هیچ چیز بدتر از خیلی دیر نیست...!  انتظار سخت است . فراموش کردن هم سخت است.

 امّا این که ندانی باید انتظار بکشی و یا فراموش کنی؟ از همه سخت تر است..! و درد زمانی خیلی درد است و دردناک می شود که نمی شود به کسی حالی اش کرد.

می توانی گریه کنی. نترس گریه نشانه ی ضعف تو  نیست، چه بسا  که نشانه ی زنده بودنست است..!

تو یادت نمی آید، روز ی که به دنیا آمدی  با همین گریه ات  نشان دادی که زنده ای...

اگر نگاهت رو به آسمان رفت، تنهایی ات زیاد بود،دردت نا گفتنی  و فراموش کردنش سخت شد.دلت شکست ، دستت که رو به آسمان رفت، لبت بسته و زبانت خاموش شد ، چشمه ی اشکت فرو ریخت و دلت فریاد کشید....

همان لحظه که با خدا حرف می زدی، مراهم پیشش یاد کن.

۳۰ شهریور ۹۲ ، ۱۰:۰۴ ۵ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا کرمی

سیب زمینی

از قضا خداوند اراده فرمود و کوروش کبیر به این دنیا بازگشت!!! 

سراغ پایتخت ایران را که نماد فرهنگ ایران است را گرفت

او را به تهران آوردند،در خیابانهای تهران مشغول قدم زدن شد

ناگهان دیدند کوروش بر سرِ خود میکوبد

گفتند:ای کوروشا تو را چه شد؟؟؟چرا ناله و فغان براوردی؟ 

کوروش ناله سرداد که:اینها ایرانی هستند یا همان یونانیانی که ما آنها را مردمان بی فرهنگ و عقب مانده میدانستیم بخاطر لخت و عور بودنشان و انها را همانند حیوانات میدانستیم که نمیتوانند بر تن خود لباس بپوشانند

اینها مرد هستند یا زن؟حتی نمیتوان فهمید کدامینشان مردند و کدامینشان زن

ای وای که برا آن ملت و آن فرهنگ غنی چه گذشت؟؟؟

ندا آمد که:ای کوروش سالها بعد از تو،دشمن فهمید که با سلاح و جنگ نمیتوان بر خاک این کشور دست یافت،تا زمانی که مردانشان غیرت دارند و زنانشان حیا و عفت،مردانشان تا آخرین قطره خونشان خواهند ایستاد و زنانشان آنها را حمایت میکنند

پس جنگی دگر شروع شد که به آن «جنگ نرم» میگفتند

سلاحی به نام ماهواره را وارد خانه ها کردند به مانند اسب تراوا

ماهواره آمد حیا و عفت زن ایرانی رفت

حیا و عفت زن ایرانی رفت،پس غیرت مرد ایرانی هم رفت

حال دیگر نیازی نیست بر خاک این کشور بتازند تا بتوانند بر زنان این خاک دست پیدا کنند،زنان این خاک خودشان به اسم فستیوال و جشنواره و تفریح به کشورهای خارجی میروند و.....

دیگر خودشان دچار برهنگی شدند و..... 

آری کوروش،با این ملت کاری کردند که همین مردم اکنون سنگ همان اجنبی و غربی را بر سینه میزنند،غرب توانست از مردم ایران برای خودش سربازانی تربیت کند

کوروش همان دم دق کرد و بار دیگر مرد

و لحظه آخر میگفت کاش هیچ گاه برنمیگشتم تا نبینم ناموسانم و برادرانم لخت بودن را فرهنگ و تمدن میدانند و از آن دفاع میکنند

۲۷ شهریور ۹۲ ، ۰۶:۲۵ ۵ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا کرمی

میلاد عشق...


دلم می خواست آقا مثل تو اینجا به من هم لانه می داد
خودش با دست های مهربانش به من هم دانه می داد

دلم می خواست با عشق مردم، برایم نذر می کردند گندم...

راستی کبوتر حرم امام رضا جایی جز این صحن و سرا رفتی؟
اگر رفتی بگو که تا کجا رفتی
چه می دانی که دردم چیست
اصلا تو به عمرت کربلا رفتی؟؟؟
برو با اربابت بگو گدایت بی قرار است
از آن وقتی شنیده کربلا، چشم انتظار است
برو پیشش بگو آقا گدایت شب به شب خوابش حسین است
 بگو گدایت دلتنگ حسین است

من آواره و بی کس کنار حوض بی ماهی
کنارش کاسه هایی به رنگ زرد، یک زرد طلایی
به دورش عکس یک دست خدایی...
که بود از تن جدا دورش نوشته
سلام ای کربلا...سلام ای کربلا

۲۵ شهریور ۹۲ ، ۱۳:۱۹ ۴ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا کرمی

شامات


چند هفته ای از جنگ روانی غرب علیه سوریه یا در واقع علیه اسلام ادامه پیدا کرده است و آمریکا با حامیان غربی خود از جمله انگلیس و فرانسه،هوای حمله به سوریه و تضعثف قدرت بشار اسد را به بهانه ی استفاده ی بشار از سلاح شیمیایی را دارد.حال زمانی که سازمان ملل و کل دنیا می گویند که اسد از سلاح شیمیایی استفاده نکرده است، یک شخص زبیر صفت بی ریشه ای از جبهه اسلام می گوید که مردم سوریه از دست حکومت خودشان بمب شیمیایی می خورند!! در مقابل جبهه ی مقاومت اسلامی که از سوریه حزب الله لبنان و جمهوری اسلامی ایران متشکل است، توانسته اند با قدرت از خاک های اسلامی دفاع کنند و مقاومت خود را بر جهانیان نشان دهند. با کنار رفتن انگلیس و فرانسه، آمریکا دست از افکار شیطانی خود برنداشت و به یکه تازی خود در جنایات و کشتار مردم غیر نظامی و مظلوم ادامه دهد. سوریه بی شک باتلاقی برای آمریکا و رژیم صهیونیستی خواهد بود و همانطور که حضرت امام خامنه ای فرمودند سوریه انبار باروتی است که با زدن جرقه ای کل منطقه درگیر خواهند شد. شامات برای ایران و محور مقاومت، خط قرمز انقلاب اسلامی است و خط مقدمی در جبهه ی رزم با کفار،که با تمام قدرت از آن منطقه دفاع خواهد کرد. با تنها شدن آمریکا در جنگ طلبی و امروز و فردا کردن مجلس سنای آمریکا مشخص است که خودشان نیز متوجه ضربات ناشی از جنگ سخت با اسلام به خودشان را درک کرده اند. از طرفی با جلسه گذاشتن مجلس سنای آمریکا در سالروز اتفاق یازده سپتامبر قصد بلد کردن آن روز و خاطرنشان کردن وحشی گری و جنگطلبی های مسلمانان را دارند. در واقع با تضعیف کردن قدرت های خاور میانه از جمله افغانستان، پاکستان و عراق، فکر پایین کشیدن قدرت سوریه و حزب الله را در سر می پرورانند تا آخر با کنار زدن قدرت اصلی منطقه و دشمن اصلی مثلث یهود صهیون یعنی اسرائیل، مسیح صهیون یعنی آمریکا و اسلام صهیون یعنی وهابیت، ایده ئولوژی قدرت نیل تا فرات را برپا کنند..

ولی با این حس مقاومت و حس شهادت طلبی جوانان جان بر کف کشور های ایران سوریه و گروه حزب الله، تا آخرین خونی که در رگ ها جریان دارد از خط مقدم محور مقاومت و حرم حضرت زینب(س) دفاع خواهند کرد.

انشاالله

۱۹ شهریور ۹۲ ، ۰۹:۵۰ ۱۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا کرمی

وقتی وزیر امور خارجه ایران قضیه هولوکاست یهودیان را قبول دارد



اظهار نظر "ظریف" درباره هولوکاست(وقتی وزیر امور خارجه ایران قضیه هولوکاست یهودیان را قبول دارد)

وزیر خارجه کشورمان تأکید کرد: کشتار یهودیان به دست نازی‌ها و کشتار و سرکوب فلسطینی ها توسط صهیونیست ها را محکوم می کنیم.
به گزارش 598، محمد جواد ظریف وزیرامورخارجه کشورمان در گفتگو با تسنیم، در پاسخ به سوالی در مورد اینکه در یکی از شبکه های اجتماعی به نقل از وی سخنانی در مورد هولوکاست منتشر شده، اظهار داشت: این مطلب در پاسخ به سوالی که بعدا معلوم شد از سوی دختررییس سابق مجلس نمایندگان آمریکا در شبکه توییتر مطرح شده بود ارائه شده است.


وی در خصوص اینکه گفته شده که شما سال نو را به یهودیان تبریک گفته‌اید پاسخ داد: ما همیشه، سال جدید را به مسیحی ها تبریک می گوییم. در جمهوری اسلامی ایران هموطنان یهودی ما نیز یک اقلیت شناخته شده هستند و در مجلس شورای اسلامی یک نماینده فعال یهودی حضور دارد. ما هیچگاه با یهودی ها و مذهب یهود سر ستیز نداشته و با صهیونیست ها که یک اقلیت در این مذهب الهی هستند مخالفیم و اجازه نمی دهیم که این گروه کوچک (صهیونیست‌ها) برای تبلیغات خودشان با مظلوم نمایی و به دروغ جمهوری اسلامی ایران را ضد یهود معرفی کنند.


وی تصریح کرد: یهودیت یک دین الهی است و براساس مبانی مذهبی و قانون اساسی ما باید به آن احترام بگذاریم و اجازه ندهیم یک گروه کوچک برای تبلیغات خود و سرپوش گذاشتن بر جنایات خود علیه مردم فلسطین و لبنان مظلوم نمایی کرده و ایران را ضد یهود و جنگ طلب معرفی کند.


ظریف ادامه داد:ما هیچگاه صهیونیسم را برخاسته از دین یهود ندانسته‌ایم و معتقدیم صهیونیست ها همواره تلاش کرده اند با مظلوم نمایی از اتفاقات تاریخی دنیا سوءاستفاده کنند. وزیرامورخارجه کشورمان افزود: امروز صدای جنگ طلبی صهیونیست ها به گوش تمام دنیا رسیده است و آنها با تمام تبلیغات خود سعی می کنند ایران را جنگ طلب معرفی کرده و به سرکوب مردم فلسطین بپردازند.


ظریف تاکید کرد: ما نباید اجازه دهیم تا انها چهره ای دروغینی از ایران بسازند. ایران همواره هر نوع کشتار انسان ها را محکوم می کند و در این راستا کشتار یهودی ها توسط نازی ها را هم محکوم کرده همانطور که کشتار و سرکوب فلسطینی ها توسط صهیونیست ها را محکوم می کنیم و اجازه نمی دهیم تا جنایتکاران صهیونیست با سواستفاده از این موضوع بر جنایات های خود سرپوش بگذارند.


وی ادامه داد: این دروغگویی ها علیه ایران اسلامی، نشان دهنده میزان نگرانی افراطی های صهیونیست از مشخص شدن چهره واقعی و صلح طلب مردم ایران است که به منظور بهره گیری سیاسی طرح می‌شود و ما وظیفه داریم اجازه ندهیم آنها بخاطر سرپوش گذاشتن بر جنایات خود علیه ملتهای مظلوم فلسطین و لبنان ایران را به ضد یهود بودن متهم کنند.


ظریف خاطرنشان کرد: جنایت هولوکاست به ابزاری تبدیل شد که صهیونیستها 60 سال پیش از آن استفاده کردند تا با ایجاد همدردی در دنیا مظلوم نمایی کنند و از این طریق حقوق مردم فلسطین را تاراج کنند اما نباید این سناریو برای انها مجددا زنده می شد و نباید اجازه داده می شد تا این ابزار برای آنها احیا گردد تا دوباره با سوءاستفاده از آن 60 سال دیگر حقوق فلسطینی ها را سرکوب کنند.

آره ظریف جان اون مرد رفته که می گفت هولوکاست دروغه
۱۵ شهریور ۹۲ ، ۱۶:۴۴ ۱۳ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا کرمی

سفیر عشق


میلاد با سعادت کریمه ی اهل بیت(ع)،ستاره ی حرم و سفیر عشق مبارک باد.
همینطور روز دختر رو به همه ی دختر های با حیا و با غیرت مسلمون تبریک میگم.

یک داستان بسیار زیبا از حجاب

، وقتی کتابخانه اش را نگاه می کردم غیر از رمان ها و افسانه های خارجی، چیز دیگری به چشم نمی خورد. موقع خداحافظی یک کتاب با موضوع داستان هایی از حجاب به او دادم؛ شاید یک سوم قطر یکی از رمان هایش را هم نداشت،

با اکراه قبول کرد بعد گفت:

نمی دونم کی می خواهی از این کارات دست برداری؛ و در عصر الان زندگی کنی ما که برای عصر قجر نیستیم تا حجاب داشته باشیم؛ عزیزم در این زمان حجاب معنایی ندارد.

با خنده گفتم:

به قول شهید مدرس زمانی می رسد که مساجد و تکایا و…..به عنوان منع خرافات بسته خواهد شد، اما سیل ها از رمان ها و افسانه های خارجی به این کشور جاری خواهد گشت که افکار غربی را در ذهن آنان پرورش می دهد و به سوی فرار از اسلام آنان را سوق می دهد.

نگاهی به کتابی که در دستش بود انداخت و فکر کنم در ذهن، کتابخانه اش را مرور کرد.

گفتم عزیزم: حجاب داشتن مد است و این بی حجابی است که برای زمان قبل از اسلام است که به این نکته خداوند هم در قرآن  اشاره کرده است.

وَ لَا تَبَرَّجنَ تَبَرُّجَ الجَاهِلِیَّهِ الاُولَی وَ…..

و مانند روزگار جاهلیت (قدیم)زینت های خود را آشکار مکنید.

۱۵ شهریور ۹۲ ، ۱۶:۳۵ ۴ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا کرمی

مدافعان حرم

بحمدالله مراسم مدافعان حرم در پایتخت شور و شعور حسینی در روز به خاک سپاری نود و دو شهید نورانی خوشنام در سطح کشور به صورت منسجم و در حد توان خادمین برنامه انجام شد و یک جریانسازی در شهر اتفاق افتاد. مراسمی عالی با حظور چشمگیر مردم حماسه ساز زنجان برای نشان دادن آمادگی خود برای جان نثاری در راه اهل بیت(ع). با دعوت مداحین کشوری از جمله سید یوسف شبیری، حاج علیرضا بیگدلی و کربلایی جلیل محمدی فضای مراسم پر شور تر و نورانی تر به چشم می خورد. با تکان خوردن پرچم حرم حضرت امیر(ع) و پرچم هایی از حضرت اباالفضل(ع) بالای سر مدافعین عطری دلنشین از سمت حرم امیرالمومنین(ع) به مشام می رسید.

برنامه ریزی و هماهنگی مراسم و خادمین و جاروکشی زیر پای مدافعین حرم توسط هیئت ثارالله "رهروان امام و شهدا" انجام شد به مداحی دلسوخته ی اهل بیت(ع)، حاج مهدی رسولی. این برنامه اتحاد بین هیئات مذهبی شهر را مستحکم تر و منسجم تر از پیش نمود.در آخر مراسم با خواندن بیانیه ای محکم و قوی توسط حجت الاسلام احمدی و با سر دادن شعار های حماسی لبیک یا حسین، مشت های گره خورده ی مردم زینبی تبار به سمت مستکبرین عالم به هوا رفت.












۱۲ شهریور ۹۲ ، ۰۹:۳۰ ۸ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا کرمی

مدافعان حرم

بند های پوتین را می بندیم

حال دیگر زمانش فرا رسیده است

به مانند سالها پیش خط شکنی خواهیم کرد و باز هم به یاد علمدار کربلا جانمان را کف دست گذاشته ایم و از حرم عشق پاسداری می کنیم. این راه علی اکبر های زیادی را فدا کرده است و ما نخواهیم گذاشت خون عماد مغنیه های حذب الله و سوریه پایمال و تباه شود.

شتابان به میدان می رویم.

...کلنا عباسک یا زینب...

۰۴ شهریور ۹۲ ، ۱۳:۴۷ ۱۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا کرمی

سرباز زخمی


دوست دیرینه اش در وسط میدان جنگ افتاده ، می توانست بیزاری و نفرتی که از جنگ تمام وجودش را فرا گرفته حس کند.سنگر آنها توسط نیروهای بی وقفه دشمن محاصره شده بود.
سرباز به ستوان گفت که آیا امکان دارد بتواند برود و خودش را به منطقه ما بین سنگرهای خود دشمن برساند و دوستش را که آنجا افتاده بود بیاورد؟ ستوان جواب داد: می توانی بروی اما من فکر نمی کنم که ارزشش را داشته باشد، دوست تو احتمالا مرده و تو فقط زندگی خودت را به خطر می اندازی.
حرف های ستوان را شنید ، اما سرباز تصمیم گرفت برود به طرز معجزه آسایی خودش را به دوستش رساند، او را روی شانه های خود گذاشت و به سنگر خودشان برگرداند ترکش هایی هم به چند جای بدنش اصابت کرد.
وقتی که دو مرد با هم بر روی زمین سنگر افتادند، فرمانده سرباز زخمی را نگاه کرد و گفت: من گفته بودم ارزشش را ندارد، دوست تو مرده و روح و جسم تو مجروح و زخمی است.
سرباز گفت: ولی ارزشش را داشت ، ستوان پرسید منظورت چیست؟ او که مرده، سرباز پاسخ داد: بله قربان! اما این کار ارزشش را داشت ، زیرا وقتی من به او رسیدم او هنوز زنده بود و به من گفت: می دانستم که می آیی....
می دانی ؟! همیشه نتیجه مهم نیست . کاری که تو از سر عشق وظیفه انجام می دهی مهم است. مهم آن کسی است یا آن چیزی است که تو باید به خاطرش کاری انجام دهی.
 پیروزی یعنی همین.

۰۳ شهریور ۹۲ ، ۱۷:۰۳ ۵ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدرضا کرمی