سالهاست که یک سنتی در فرهنگ ایرانیان جاگرفته و موجب شادی و تفریح این ملت شده به نام 13بدر.این اسم خوبیه برای سرپوش گذاشتن رو حقایق.مایه ننگه که یک ایرانی سرگذشت کشورشو ندونه.بماند که بعضیا نشستن بیرون گود و میگن لنگش کن!!

تاحالا فکر کردین چرا عدد13 برای ما نهسه؟برای ما ایرانیا! واسه مسیحیا هم همینطور ولی واسه یهودیا بهترین عدده. حالا که 13 برای ایرانیا نهسه چرا 13 فروردین میریم خوش بگذرونیم؟

دوران هکومت هخامنشیان پادشاهی به ایران هکمرانی می کرد به نام خشایار شاه.این شخص قصد حمله به یونان رو داشت. همسرش به نام وشتی(بانوی ایران) مخالفت کرد چون ایران به تسخیر یونان نیازی نداشت(ایران در آن وقت 127 ایالت داشت که یکی از |آنها مصر بود).خشایارشاه معاونی داشت به نام موردخای که این ملعون یهودی بود.(من به شخصه کدورتی بزرگتر از کدورت بین یهودی و مسیحی ندیدم!!)این شخص که خیلی دوست داشت مسیحی های یونان از بین بروند به شاه گفت وشتی الان با تو مخالفت می کند شاید برای تو توتئه ای بچیند و تو را بکشد.این شاه ساده نیز باور کرد و وشتی خلع شد. خب شاه ایران که بدون همسر نمی تواند بماند. موردخای پیشنهاد داد از تمامی ایالت ها زیبا ترین دختران را جمع کند و بیاورد تا شاه یکی را انتخاب کند.این کار تا نوروز سال بعد طول کشید.موردخای دختر برادر خود را هم بین آنها جا داد و اسمش را که هاداسا بود به (استر) تبدیل کرد چون هاداسا یهودی است.(استر مثل استار یعنی ستاره ریشه زبان فارسی و یهودی یکی است به نام آریایی یا هنداروپایی)ترتیبی اتخاذ کرد که استر هر شب از پشت پرده برای شاه قصه های عاشقانه بخواند.روز انتخاب همسر شاه تا صدای استر را می شنود او را انتخاب می کند چون به صدای استر شرطی شده بود.

بعد مراسم استر و موردخای روابط زیادی داشتند. هامان وزیر لایق ایرانی به این رابطه شک می کند.اول فکر می کند که استر خائن است بعد به رابطه فامیلی این دو پی می برد. این موضوع را به شاه گزارش می کند.شاه از همه جا بی خبر و ساده ایران هم این را به استر می گوید.وبه گوش موردخای می رسد که شاه از این جریان باخبر شده و چه کسی این را به شاه گفته است.

شب 12 فروردین به شاه مشروب می دهند تا مست شود بعد حکم کشتن هامان و کل اطرافیانش را از شاه می گیرند. روز 13 فروردین هامان و اطرافیانش و هفتاد و هفت هزار ایرانی را می کشند. گفته شده در این کشتار 15 قوم ایرانی نابوووود شدند.77هزار نفر آن زمان کلی جمعیت بود.

باید بدونید که بعد از بیت المقدس برای یهودیا مقدس ترین جا همین قبر موردخای و استر تو همدانه(اونجا کنار هم مقبره دارن)چون بزرگترین خدمتو به یهود کردن.

عزیزم 13بدر روز دادار دودور نیست اگه دوس داری بزن و برقص ولی این روز تو از خونه میری بیرون تا یه بار دیگه تو خونت کشته نشی. یه هولوکاست آورده جلو داره باهاش کل جهانو مجرم می کنه اگرچه دروغ. 77هزار نفر رو کشته باید جواب بدهواسه همین 13 برای یهودیا خوبه ولی واسه ما نه.

این از یه نظر از طرفی ما الان توی ایام فاطمیه هستیم و به نظر من این یه امتحانه که بفهمیم ما چیکاره ایم. باید حواسمونو جمع کنیم. بزرگترش اینه که ماه رمضون بیفته رو 13بدر .یامحرم.

امان جهل و نادانی.........

الله اکبر