به گفته امام خامنه ای امسال سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی ست.

یکی از قسمت های حماسه سیاسی هم انتخابات سال 92 است که باید به شدت جدی گرفته شود.فتنه ای بزرگتر از فتنه 88 کلید خورده استـــــ.فتنه ای سهمگین تر و خطرناک تر از پیش که کلید واژه اش انتخابات آزاد است.آخر کدام انتخابات ما از اول انقلاب تا الان آزاد نبود که بحث انتخابات آزاد را به راه انداختند. البته 88 تجربه ای شد برای ملت ایران، این هم یکی از برکات فتنه بود،باز شدن چشم مردم.

حال برای مقابله با این فتنه و سینه سپر کردن در راه ولایت باید همت کرد تا وحدت خودمان را حفظ کنیم.

یکی از کار ها حظور حداکثری است.ما مردم غیور و ولایی ایران باید با حظور پیدا کردن در پای صندوق های رای از شعار همیشگی استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی دفاع کنیم. این حرکت تاثیر بسزایی در امنیت، اقتصاد  و... دارد.

در انتخابات باید از همه سلیقه ها و جریان های معتقد به نظام شرکت کنند تا به نحوی عدالت هم برقرار باشد. به گفته امام روح الله(ره) میزان رای ملت است. در آخر رای ملت که من هم جزء آن هستم تعیین کننده است.و باید توجه کنیم که همه بایــــــد به قانون تمکین کنند.شاید رئیس جمهور انتخاب شده مخالف با نظر برخی باشد ولی باید قبول کنند.

به گفته امـــــــام خامنه ای رئیس جمهور آینده باید نقاط مثبت دوره قبل را داشته باشد منهای نقاط ضعف. و در اینجا وظیفه ما انتخاب اصلح بین کاندید ها است.باید شرایط و زمان را در نظر داشته و بهترین را انتخاب کرد.

ولایت مداری یکی از مولفه های مهم و شاید مهمترین آنهاست که باید در نظر داشت. البته همه افراد نقاط قوتی دارند و نقاط ضعفی و هیچکس جز اولیا الله انسانی کامل نیست.

""به امید انتخابی آگاهانه و درست، وعده ما پای صندوق های رای""