بلاخره بعد از حماسه آفرینی بزرگ ملت ایران و نشون دادن عشق خودشون به جمهوری اسلامی ایران،آراء شمرده شد و حسن روحانی با اختلاف در دور اول انتخابات پیروز میدان شد. همه بسته به تشخیص خودشون تکلیفشون رو ادا کردند و رای دادند.ما هم موظف به قبولی این شخص به ریاست جممهوری هستیم.ولی نکاتی به نظرم رسید که گفتنش خالی از لطف نیست:

حجت الاسلام روحانی دبیر شورای عالی امنیت ملی در دوره خاتمی کارنامه قابل قبولی تو حوزه کاری خودش متاسفاته نداره و روز های تبلیغات شعار سازش با غرب رو میزد.به طور کلی و عمومی راهی که طی خواهد شد تقریبا مشخصه.یکی از مهم ترین مشخصه ها برای رئیس جمهور ولایت مداریه که امید وارم آقای روحانی داشته باشه! وگرنه که شکاف بزرگ بین حضرت آقا و مسولین کشور بیشتر میشه. خدا نکنه که دوباره لایحه ای بره مجلس برای کم شدن اختیارات ولی فقیه...دوباره اتفاق سال هشتاد و دو تو دوره خاتمی.

مادر شهید احمدی‌روشناخیرا گفته که کسانی که دم از سازش می‌زنند، همچون ما از طبقه سوم نیستند و چیزی را از دست نداده‌اند. ما برای انرژی هسته‌ای بالاترین بها را که خون فرزندانمان بود، پرداختیم.این ها، به چه حقی از عکس مصطفی استفاده می‌کنند)اشاره به پخش مستند انتخاباتی حسن روحانی که در آن تصویر شهید احمدی‌روشن به نمایش درآمد را دارد). ما راهی را ادامه می‌دهیم که مصطفی رفت. اگر امروز مصطفی هم زنده بود، از جلیلی حمایت می‌کرد.

شهید محمد جهان آرا گفته بود:بچه ها اگر شهر سقوط کرد دوباره فتح می کنیم مواظب باشدایمانتان سقوط نکند....

اصلا کسی حق نداره که عذت مسلمونا رو جلو مستکبرین عالم از بین ببره یا حتی باعث ذلت بشه!یه دروغی که پخش شده تو جامعه اینه که علت تمام گرونیا سیاست خارجه و مقاومته...در حالی که راه پیشرفت همینه.اصلا باسازش وضعیت بدتر خواهدشد.

امیدوارم که با روی کار اومدن حسن روحانی کشور یه جورایی سرمابه داری نشه و پول فقط تو طبقات بالا نچرخه.یه کسایی می گفتن که حسن روحانی رایش زیاده ولی نمیزارن بیاد بالا!!!!!!!!!!!!!!!!!قابل توجه کسانی که فکر می کنن عدالت وجود نداره و به نظام اعتماد ندارن.این مملکت صاحب داره و هرکی هرکی نیست...اینکه می بینید سعید جلیلی رای نیاورد(این بحث شخص نیست)غربت گفتمان انقلاب رو بین مردم نشون میده و فراموشی بعضی ارزش ها توی جامعه.مردن یاشرف بهتر از بردگی................

خب رئیس جمهور حسن روحانی شد، به گفته ی حضرت آقا رای هایی که مردم دادند حق الناسن...حق شهداست حواسمون باشه خون شهید لیزه هرکی بره روش کله پا میشه...و البته خون مظلوم...ایشون روحانیه حتما میدونه که مسلمونه و عذتش................یا خدا

اینجاست که خلاء یه شخص آسمونی رو بیشترترتر احساس میشه

اللهم عجل لولیک الفرج


(و در آخر باز هم حسین...قبله دل های آسمانی


حسین،ای حضرت جان،به راستی که رسم فطوت را بر من نشان دادی.....هیهات من الذله)