آری ما بی ترمز هستیم !!

کُتِبَ عَلَیْکُمُ الْقِتالُ وَ هُوَ کُرْهٌ لَکُمْ وَ عَسى‏ أَنْ تَکْرَهُوا شَیْئاً وَ هُوَ خَیْرٌ لَکُمْ وَ عَسى‏ أَنْ تُحِبُّوا شَیْئاً وَ

هُوَ شَرٌّ لَکُمْ وَ اللَّهُ یَعْلَمُ وَ أَنْتُمْ لا تَعْلَمُونَ

جهاد بر شما مقرر شد و آن ناخوش آیند شما است و چه بسا چیزى را دوست ندارید در صورتى که خیر شما است و چه بسا چیزى را دوست دارید با اینکه بضرر شما میباشد خدا میداند و شما نمیدانید. سوره بقره آیه 216

حضور بیش از بیست میلیونی مردم در انتخابات نود و دو و خلق حماسه سیاسی که به امر ولی فقیه و نایب امامشان لبیک گفتند و در صحنه حاضر شدند تا پیام استقلال آزادی جمهوری اسلامی را برای چندمین هزار بار به رخ پلید و کثیف استکبار و جهان خواران نشان دهند ، آنهایی که دم از عدم حضور ملت در انتخابات را زمزمه و نجوا خوانی می کردند. و پاسخ کوبنده شنیدند هرچند گوش هایشان کر و چشم شان کور و زبانشان لال است ..

حضور مردم نشان از این را دارد که مردم اعتماد به نظام و انقلاب و رهبری دارند در این میان سخنی با همه خوانندگان دارم در زیر بخوانیم ..

1-ما در انتخابات به وظیفه مان عمل کردیم و شاید مصلحت الهی بر این بود که ما نمی دانیم ملت جهاد کردند و خداوند هر خیری که در آن باشد بر این ملت ارزانی بفرماید .ان شاالله .

 2- جناب هاشمی رفسنجانی که در اولین جلسه مجلس خبرگان گفته بود که این انتخابات دموکراتیک ترین انتخابات است !!! خب حال سوالی که مطرح است این است آقای هاشمی پس چرا در فتنه هشتادو هشت مدعی تقلب در انتخابات بودید و سکوت کرده بودید و نامه بدون سلام وسلام می فرستادید ؟؟

هر وقت نامزد مورد نظر شما رای بیاورد مردم سالاری در ایران است اما آن گاه که رای نیاوردند پس تقلب شده است ؟!!

آن کسانی که ادعای تقلب داشتند در کدام سوراخ موش قایم شده اند خود را نشان دهند این نظام و رهبری که به پای انتخابات 88 ایستاد در این انتخابات نیز خواهد ایستاد و فقط روسیاهی به بسیاری از مدعیان خواهد ماند .

 3- چه کسانی پاسخگوی خون شهدای فتنه 88 خواهند بود ؟؟

آقای هاشمی شما با سکوتتان ..

آقای محمد خاتمی شما با هیزم خشک آوردنتان ..

آقایان فتنه گر هم کبریت زدنشان ..

و آقایان هاشمی و خاتمی و بقیه نیز با بنزین پاشیدن و شعله ور کردنشان ..

و.. و..

باید پاسخگوی خون شهدای جوانان فتنه هشتاد وهشت باشند . این روزها برخی فکر می کنند حافظه ملت خاموش شده است !! و 4 سال قبل را از ذهن خود فراموش کرده است !! نه خیر چنین چیزی نیست .. عده ای بیایند و شعار " موسوی و کروبی آزاد باید گردند " را سر بدهند!!  و ما می گوییم که " موسوی و کروبی محاکمه باید گردد".

4- هر کس از گفتمان انقلاب و امام دفاع و طرفداری کرد در شهر غریب ما می شود تندرو وافراطی

و بی ترمز !!! هر کس انقلابی تر بی ترمز تر !!

آری ما بی ترمز هستیم !! آنجا که برای برخی ها قدرت و پول و شهوت و شهرت ترمز است برای بچه حزب اللهی ها ترمز و خط قرمز نیست . آن جا که باید در دفاع از انقلاب و نظام و پاسداری از خون سیصدهزار شهید فریاد بزند ، بی ترمز است .آنجا که حقی از کسی سلب شود و نادیده گرفته شود داد بزند بی ترمز است !! اگر نسبت به امور زندگی خود و دیگران سکوت نکند و جان و مالش را در دستش بگیرد و به امام خود در روز عاشورا اقتدا کند !! تا سکوت امام حسن رقم نخورد تا شرمنده خون شهدا نشود !! بی تفاوت نباشد و اهل سازش نباشد و جان بر کف با لباس بسیجی در میدان نبرد آماده و حاضر باشد بی ترمز نام دارد !! آری در مرام آقایان افراطی و بی ترمز است !!

شهید فتنه غلامعلی کبیری راحت بخواب که ما بی ترمزها هستیم و سخن آوینی که در این مملکت همه

آزادند الا حزب اللهی ها ..

 5- تبیین گفتمان مقاومت وشهادت باید نخست بر دل وجان مسئولان ارشد جامعه تزریق شود و سپس به بدنه جامعه بصورت کامل با فکر وبرنامه تزریق شود . در زمان جنگ فرمانده می رفت جلو و می گفت بیایید اما در این جا بعضی ها می گویند شما بروید ماهم می آییم !!! و آنها مشغول کسب مال و ملال هستند . تا زمانی که رهبر تنها فریاد بزند که آقایان جنگ است درک کنید فرماندهان رده پایین هضم نکنند باید خود مردم دست به کار شوند ..

و معتقدم گفتمان انقلاب در این انتخابات ریل گذاری شده تر و ترمیم شده تر شد و این آغاز راه است و ما همه فرزندان 57 ای هستیم که  تا آخر ایستاده ایم و می دانیم مقاومت رمز پیشرفت ..

ما تا آخر ایستاد ه ایم ..

منبع: وبلاگ مسافر

www.parvazeparastu.blogfa.com