نوح را مسخره کردند. (۳۸)

موسی را مسخره کردند. (۲۵)

پیامبر قوم عاد را مسخره کردند. (۲۶)

و در یک کلمه مسخره شدن،

تنها شکنجهٔ مشترکی بود که همهٔ پیامبران آن را تجربه کردند. (۱۱)

سخت‌ترین شکنجه‌ای که بر پیامبر اکرم (صلی الله علیه وآله) وارد آمد.

تا آنکه خدا برای دلجویی رحمه للعالمین اینگونه فرمود:

(اگر تو را استهزا کنند نگران نباش، پیامبران پیش از تو را (نیز) استهزا کردند. (۱۰-۳۲-۴۱)

اما بدانید خداوند وعده داده است:

از آنان روی گردان! ما شرّ مسخره کنندگان را از تو دفع خواهیم کرد. (۹۵)


تا در روز قیامت بگویند:

«افسوس بر من از کوتاهیهایی که در اطاعت فرمان خدا کردم و از مسخره کنندگان بودم!» (۵۶)

پس مرا هم مسخره کنید!

مادرم زهرا (س) جلوی نابینا هم حجابش را حفظ کرد! من هم یک محجبه‌ام! الگویم زهراست!

پس تا می‌توانید مسخره کنید در من اثری نخواهد داشت.

منابع:

وبلاگ کازرون،سوره مبارکه هود (۳۸)،سوره مبارکه شعراء (۲۵)،سوره مبارکه احقاف (۲۶)،سوره مبارکه حجر (۱۱)،سوره مبارکه انعام (۱۰)،سوره مبارکه رعد(۳۲)،سوره مبارکه انبیاء (۴۱)،سوره مبارکه حجر(۹۵)،سوره مبارکه زمر(۵۶)