همراه جمعی از فرماندهان و مسئولان خدمت مقام معظم رهبری رسیده بودیم.
از وقتی که حضرت آقا شروع به صحبت فرمودند، دیدم شهید صیاد شیرازی گل صحبت ها و فرمایشات آقا را یادداشت می کنند.
وقتی از جلسه بیرون آمدیم، به ایشان عرض کردم: علی آقا! چرا صحبت های آقا را یادداشت کردید؟ این صحبت را که اخبار اعلام می کند و متنش هم بعداً در اختیار شما قرار می گیرد. پس چه لزومی داشت در جلسه آنها را یادداشت کنید؟
صیاد به من گفت: آقا ناصر! آیا قبول داری که سرپیچی از دستور فرمانده جرم است؟
گفتم: بله.
گفت: من از "ب" بسم الله تا آخر فرمایشات آقا را به مثابه "امر و دستور" تلقی می کنم و می خواهم از همان لحظه ای که دستور را می شنوم و از محضر ایشان مرخص می شوم اقدام به اجرای امر مولا کنم و این نوشتن ها برای همین است که دائم به آن نگاه کنم و برای اجرای آن فکر و تدبیری بیندیشم و می ترسم از اینکه وقتی از اینجا خارج می شوم و سوار ماشین می شوم در بین راه اتفاقی برایم بیفتد و از دنیا بروم در حالی که امر نائب امام زمان(عج) را اجرا نکرده باشم و در فکر اجرای صحیح و به موقع آن هم نبوده باشم.